Herstart huisleagues:

Eindelijk is het dan zover: we kunnen weer voorzichtig aan gaan bowlen !
Enkele restricties zijn er natuurlijk nog wel. Zo moeten we ons nog altijd houden aan het maximaal aantal personen dat binnen mag zijn. (30 personen bij de bowlingbanen - excl. personeel). Ook de 1,5 meter afstand, het vooraf en na afloop ontsmetten van de handen, etc. moeten gewoon gehandhaafd blijven, maar wat is het gaaf dat we weer een balletje mogen/kunnen gaan gooien. Bowlingballen dus afstoffen en snel nieuwe veters in je bowlingschoenen doen.
Het mag weer en het kan weer !
Alle leden zijn middels email op de hoogte gebracht van de startdata en de voorwaarden waaronder gebowld kan gaan worden.
Zie het maar als een lange oefenperiode voordat het seizoen 2021-2022 gaat beginnen.

Thoolse Brug Toernooi:

Vanwege het nog niet mogelijk zijn van kunnen binnensporten is er na overleg met de bowlingexploitant en de NBF een aanpassing gemaakt betreffende het tijdstip waarop het toernooi een grotere kans heeft om WEL doorgang te kunnen vinden.

Er wordt nu gestart op 12 juni en de laatste ronde wordt gespeeld op zondag 20 juni 2021. De speelwijze blijft dus ongewijzigd. (alleen voorronden en GEEN finale !)
Kijk voor de toernooi-informatie en het inschrijfformulier op deze site onder "Toernooi - Toernooien Extern".
of klik hier

Natuurlijk blijft  alles afhankelijk van de besluiten van de regering of er binnensport bedreven mag worden.
Blijf de website dus in de gaten houden.

Balansgat of niet ?:

Met ingang van 1 januari 2021 is het dan zover: een bowlingbal mag GEEN balansgat meer hebben wanneer je deelneemt aan een door de NBF georganiseerd evenement. (toernooi, nationale league en/of verenigingskampioenschap)
Je kunt het beste, voor wat betreft het vullen van het balansgat, contact opnemen met de bowlingexploitant of de persoon/proshop waar je jouw bowlingbal laat boren.
Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden/opties voor jouw bal
Voor meer informatie kun je ook altijd terecht bij het bestuur.

Jij op Tholen update:

Het team "Jij op Tholen" bestaat uit de buurtsportcoaches & jongerenwerkers van gemeente Tholen.
Deze organisatie streeft ernaar dat alle inwoners actief worden op sportief en cultureel gebied. Wat voorheen georganiseerd werd door 'Sjors Sportief", wordt  nu door 'Jij op Tholen' gedaan. Ook onze bowling en vereniging hebben zich bereid verklaard om hier hun steentje aan bij te dragen.

Door de corona-perikelen is het bowlen echter even doorgeschoven naar de voorjaarsvakantie.
Lees hier meer.

Hou de website in de gaten !

Uitslag verenigingskampioenschappen 2019/2020:

Klik hier voor de uitslagen van de finales.

Het is weer voorbij die mooie ........ zomer Inloopleague:

Klik hier voor de einduitslag.

De zomer-inloop-league is GEEN activiteit van Bowlingvereniging Tholen maar werd georganiseerd door bowling "De Thoolse Brug".

Toch een lekkere 'Thoolse Pot':

De opgelegde lockdown in verband met de bestrijding van het Covid-19 virus heeft de horeca de restaurants voorlopig nog steeds plat gelegd. Toch kan het bowlinghuis u het volgende aanbieden:
U kunt gebruik maken van de afhaalservice van 'De Thoolse Pot' om dit thuis te nuttigen.
Doe net als veel anderen. Maak het u even gemakkelijk en geniet van de lekkere maaltijden.

Surf dus snel naar de website van
bowlingdethoolsebrug.nl of klik op het kookpannetje hieronder.

Bowling 'De Thoolse Brug'

Activiteitenkalender

55 Plusleague

Datum:16-07-2020

55 Plus league:
De 55 plus league is, u raadt het al, een gezellige competitie waar alleen 55 plussers aan mee mogen doen.
Het is een recreatief gebeuren en de resultaten gelden niet voor het paspoortgemiddelde. De uitslagen worden dus niet opgestuurd
naar het NBF. Ze zijn echter wel te vinden op onze facebookpagina. Na elke speelmiddag worden daar de resultaten op gepubliceerd.
Voor meer info over dit gebeuren kunt u zich wenden tot de bowlingexploitant van Bowling "De Thoolse Brug"