Zomerinloopweken 2024:

Dankzij bowling "De Thoolse Brug" hoeft u de zomer niet door te komen zonder te kunnen bowlen.
Vanaf 19 juni kunt u wekelijkse op de woensdag- en/of donderdagavond uw bowlingvaardigheden onderhouden door mee te doen aan de zomerinloopweken 2024. Woensdag 25 september is de laatste speelavond alvorens de finale gespeeld wordt op donderdagavond de 26e september 2024.
Klik HIER voor meer informatie en de uitslagen van alle gespeelde weken tot nu toe !

LET OP:
De activiteit wordt georganiseerd door de bowlingexploitant zelf en NIET door BV Tholen.

Wie de jeugd heeft . . .

In 2023 hebben wij verschillende sessies voor jeugdbowlen gehouden.
Een groot aantal kinderen hebben hier kennis gemaakt met de bowlingsport en de beginselen van het bowlen geleerd.
Ook in 2024 biedt de bowlingexploitant, in samenwerking met onze vereniging deze mogelijkheid aan.
Voor het 4e kwartaal zijn de volgende zaterdagmiddagen ingepland, van 1 uur tot half 3:

Zaterdag 14 september, 12 oktober en 30 november

Schrijf je snel in of kom gerust eens kijken.
Meer info over hoe, wat & kosten? Klik dan
HIER

Eigen "EHBO-bowlingpost":

De eigen bowlingbal en schoenen zijn onmisbaar bij de sportbowlers. Maar dat zijn ook de schoonmaakdoekjes (Wipes) of allerlei ander cleaning materiaal voor je bowlingbal(len).
En wat als je nu op zoek bent naar nieuwe bowlingschoenen, een tas, een polsband, tapes of
powderbags ? En ga zo maar door.
Dan kun je ook terecht in onze eigen bowling "De Thoolse brug".
De keuze is misschien wat beperkt maar het is een echte "Eerste Hulp Bowlingsport Onderdelen" te noemen. Onze eigen "EHBO-post" !

Kom gerust eens kijken of vraag er naar bij de bowling-exploitant.

Supergame tussenstand:

De huisleagues zijn in oktober weer van start gegaan. Hier treft u steeds de tussenstand aan van het  Supergame-spel.
Kijk dus regelmatig naar deze tussenstand !

Stand is bijgewerkt t/m 31 mei 2024

Voor diegene die nog niet weten wat de supergame is: de spelregels zijn terug te vinden onder het menu

"HUISLEAGUES / SUPERGAME"

Deelname staat vrij voor iedereen die deelneemt aan onze huisleagues. Een deel van de inleg ( 50 eurocent per keer)
wordt op het einde uitbetaald aan de deelnemers. Het overige deel wordt gestopt in onze post van algemene middelen (t.b.v. bijvoorbeeld de pot van lief & leed.)

Iedere maand presenteren wij de (tussen)stand op onze website.

Wil je er wat meer van weten ? Klik dan hier !

Software en bowlen:

Bijna iedere wedstrijdleider van een toernooi krijgt de vraag gesteld: Is er al een tussenstand ?
Logisch want men wil graag heel snel weten of men tegenover de andere deelnemers goed heeft gescoord.
Gelukkig hebben we tegenwoordig de computer die hulp biedt. Een van onze leden is hier eens mee aan de slag gegaan en bij onze interne gezelligheidstoernooitjes wordt er nu gretig gebruik  gemaakt van slimme MS Excel-spreadsheets.
Er is nu ook een klein hulpprogramma om de kosten te berekenen voor een toernooi.
Vul enkele parameters in en kijk wat er mogelijk is qua inschrijfgeld, prijzengeld, etc. Een kind kan de was doen.

Het menu van onze website heeft daarom nu ook de menukeuze 'Software'.
Let op: Sommige programmaatjes worden 'geupdated'op zijn tijd.
Kijk dus af en toe of er een nieuwere versie beschikbaar is.

Neem regelmatig dus een kijkje bij het menu
'Diversen/software'.