Zomerinloopweken 2024:

Dankzij bowling "De Thoolse Brug" hoeft u de zomer niet door te komen zonder te kunnen bowlen.
Vanaf 19 juni kunt u wekelijkse op de woensdag- en/of donderdagavond uw bowlingvaardigheden onderhouden door mee te doen aan de zomerinloopweken 2024. Woensdag 25 september is de laatste speelavond alvorens de finale gespeeld wordt op donderdagavond de 26e september 2024.
Klik HIER voor meer informatie !

LET OP: De activiteit wordt georganiseerd door de bowlingexploitant zelf en NIET door BV Tholen.

Huisleagues laatste speelronde:

We naderen het einde van de huisleagues van dit seizoen.
De winterkampioenen van de dinsdag-, woensdag- en donderdagavond hebben hun deelname voor de Dag Der Kampioenen (DDK) al afgedwongen.
Het draait nu nog om welk team er eindkampioen wordt op zijn/haar huisleague-avond. Maar. . . .  ook de 2e plaats in de eindstand kan nog een plekje opleveren bij de DDK. Als de winterkampioen ook de eindwinnaar is dan levert zo'n runner-up toch nog wat op.
Op zondag 16 juni gaan de 6 deelnemende teams van de DDK strijden voor de titel "Het beste team van BV Tholen" - seizoen 2023-2024.
Op de dinsdagavond is  "Gold Strike" kampioen geworden.
Voor de woensdagavond wordt het nog een spannende strijd tussen het team van "De Thoolse Brug" en "Leg maar neer".
Wanneer "Leg maar neer" nog 10 punten weet te behalen dan gaan zij er met de titel vandoor omdat "De Thoolse Brug" de laatste speelronde tegen het Bye team staat ingeroosterd en dus al uitgespeeld is.
De donderdagavond is, net als vorig jaar, een prooi geworden voor "No Fear". Zij zijn niet meer in te halen en ook de 2e plaats is inmiddels beslist in het voordeel van "Runners Up".

50+ Regio-league Zeeland eindstand:

De Regio 50 plus Trioleague heeft het seizoen 2023/2024 afgesloten met de laatste speeldag.
In de bowling van Goes werden de laatste wedstrijdpunten verdeeld.
Het bowling team Bowling Promotion Zeeland werd uiteindelijk 1ste. De strijd om de 2e en 3e plaats werd beslist met een verschil van een half wedstrijdpuntje en de pinfall in combinatie met de handicap.
Administratieburo Korn ging met de 2e plaats er vandoor en Junior 50-plus kon dankzij hun lagere handicap het derde treetje van het erepodium betreden. De Flierefluiters hadden ondanks een goed seizoen dus net het nakijken. Volgend jaar volgt een nieuwe kans want de Regio Trioleague Zeeland 50-plus gaat ook het seizoen 2024/2025 door.

En wat betreft de scores . . . . .   Klik HIER voor de resultaten te bekijken.

Wie de jeugd heeft . . .

In 2023 hebben wij verschillende sessies voor jeugdbowlen gehouden.
Een groot aantal kinderen hebben hier kennis gemaakt met de bowlingsport. en de beginselen van het bowlen geleerd.
Ook in 2024 biedt de bowlingexploitant, in samenwerking met onze vereniging deze mogelijkheid aan.
In het tweede kwartaal zijn dat de volgende zaterdagmiddagen, van 1 uur tot half 3:

11 mei, 8 juni en 6 juli
Schrijf je snel in of kom gerust eens kijken.

Meer info over hoe, wat & kosten? Klik dan
HIER

Supergame tussenstand:

De huisleagues zijn in oktober weer van start gegaan. Hier treft u steeds de tussenstand aan van het  Supergame-spel.
Kijk dus regelmatig naar deze tussenstand !

Stand is bijgewerkt t/m 31 mei 2024

Voor diegene die nog niet weten wat de supergame is: de spelregels zijn terug te vinden onder het menu

"HUISLEAGUES / SUPERGAME"

Deelname staat vrij voor iedereen die deelneemt aan onze huisleagues. Een deel van de inleg ( 50 eurocent per keer)
wordt op het einde uitbetaald aan de deelnemers. Het overige deel wordt gestopt in onze post van algemene middelen (t.b.v. bijvoorbeeld de pot van lief & leed.)

Iedere maand presenteren wij de (tussen)stand op onze website.

Wil je er wat meer van weten ? Klik dan hier !

Software en bowlen:

Bijna iedere wedstrijdleider van een toernooi krijgt de vraag gesteld: Is er al een tussenstand ?
Logisch want men wil graag heel snel weten of men tegenover de andere deelnemers goed heeft gescoord.
Gelukkig hebben we tegenwoordig de computer die hulp biedt. Een van onze leden is hier eens mee aan de slag gegaan en bij onze interne gezelligheidstoernooitjes wordt er nu gretig gebruik  gemaakt van slimme MS Excel-spreadsheets.
Er is nu ook een klein hulpprogramma om de kosten te berekenen voor een toernooi.
Vul enkele parameters in en kijk wat er mogelijk is qua inschrijfgeld, prijzengeld, etc. Een kind kan de was doen.

Het menu van onze website heeft daarom nu ook de menukeuze 'Software'.
Let op: Sommige programmaatjes worden 'geupdated'op zijn tijd.
Kijk dus af en toe of er een nieuwere versie beschikbaar is.

Neem regelmatig dus een kijkje bij het menu
'Diversen/software'.