Fun - toernooien:

Bowling "De Thoolse Brug" staat inmiddels wel bekend om zijn kwaliteit en gezelligheid. Ook als de competities stil liggen weet de familie Schijf hoe je de mensen moet vermaken. Regelmatig worden er dus gezelligheidstoernooitjes georganiseerd in diverse spelvormen om zo de bowlers en niet-bowlers bezig te houden.
De opperspreekstalmeester, dhr. Schijf himself, bestookt steeds de deelnemers/sters met aanmoedigingen, uitdagingen en opmerkingen om zo iedereen te stimuleren om hun uiterste best te doen. Om de sfeer te verhogen wordt er soms 'foute' muziek gedraaid. Alles om de gezelligheidsmeter heel ver te doen uitslaan.
Deze toernooitjes worden in de bowling zelf aangekondigd.

LET OP: Deze toernooitjes worden NIET georganiseerd door Bowlingvereniging Tholen maar door bowling 'De Thoolse brug".

Late paas en vroege pinkster hcp toernooi:

Omdat het moeilijk kiezen is tussen Pasen en Pinksteren heeft de bowlingexploitant een toernooitje in elkaar gezet waarbij NIET gekozen hoeft te worden. We doen gewoon allebei tegelijkertijd !
Ook dit toernooitje is er weer een waarbij gezelligheid de boventoon voert en iedereen dan ook echt kans maakt om in de prijzen te vallen.
Bowlers en niet-bowlers kunnen hier hun ei in kwijt !

Pepernoten hcp toernooi:

Wanneer de wintertijd weer zichtbaar is op onze klokken, de bomen hun bladeren weer op de rond laten vallen en de kalender de maand november toont, ja dan is het weer tijd voor . . . . . .Juist: het pepernoten Handicap Toernooi !Onze bowlingexploitant neemt ieder jaar de organisatie van dit toernooi op zich om zo zijn klanten iets feestelijks aan te kunnen bieden. Wat is tenslotte een sinterklaasfeest zonder
taai-taai, marsepein, pepernoten en . . . een leuke avond die bol staat van het plezier en vermaak. De einduitslag is nog een surprise !

Oliebollen hcp toernooi:

Aan het einde van het kalenderjaar kun je kiezen voor sneeuwballen of oliebollen.
De keuze voor liefhebbers van een potje bowlen is makkelijk te raden.
Vol overgave en met veel plezier wordt er weer een ludieke avond van gemaakt waarbij de oliebol niet ontbreekt.

Openingstoernooi nieuwe seizoen:

We staan weer te trappelen om te beginnen. Voor de eerste competitie-avond gaan we misschien nog 1 of 2 keer een uurtje trainen.
Maar het kan ook anders . . . . . !
Waarom niet een keer een gezellig maar heel apart opgezet toernooitje ?
Bowling "De  Thoolse Brug" heeft er zijn best op gedaan om het uitdagend voor iedereen te maken.
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Voor de gezelligheid al helemaal niet want die staat garant !

Aankondiging + info openingstoernooi 2022/2023
Openings toernooi 2022-2023.pdf (148.16KB)
Aankondiging + info openingstoernooi 2022/2023
Openings toernooi 2022-2023.pdf (148.16KB)