Bowlingvereniging Tholen

Verenigingskampioenschappen update:

De finales zijn gespeeld !
Bij de heren zijn de volgende spelers kampioen geworden in hun klasse:
Mitchel van Gend (A), Jos Nijland (B), Pierre Boot (C) en Mike Kikkert (D)

Bij de dames verliep het als volgt:
Kelly van Gend-Verboon (A), Nicolette Ista (B), Coby Jelier C) en Wilma Giljam (D)

De clubkampioenen zijn geworden Mitchel van Gend & Kelly van Gend-Verboon.

Voor alle resultaten: KLIK HIER !.

Het 6e Thoolse Brug Hcp Toernooi:

Vanaf vandaag is het weer mogelijk om in te schrijven voor dit geweldig leuke en altijd drukbezochte toernooi.
Er wordt, net als vorig jaar, gespeeld ZONDER finale en op handicapbasis. Spelers/speelsters die binnen een straal van 75 km van bowling "De Thoolse Brug" wonen dienen in te schrijven in de series 1 t/m 4.

Klik HIER voor alle informatie omtrent dit toernooi. Het bestuur ziet uw inschrijving graag  tegemoet.

50+ Regio-league Zeeland tussenstand:

De Regio 50 plus Trioleague heeft de 6e speeldag er weer opzitten.
Voor dit seizoen werd er nog één keer gespeeld in bowling 'De Thoolse Brug:.
Met alleen nog de laatste speelronde te gaan is de strijd voor het 'eremetaal' nog volledig open.

Op zaterdag 20 april gaat het weer verder met de 7e speeldag.
De laatste wedstrijden worden gespeeld in de bowling te Goes..

En wat betreft de scores . . . . .   Klik HIER voor de resultaten te bekijken.

Pi-Or-Pa-toernooi:

Het duurt nog wel even maar je kunt er niet snel genoeg bij zijn:
Het gezellige 'foute' Pi-Or-Pa toernooi komt er weer aan.

Op zondag 26 mei 2024 is er weer plek voor 24 koppels gaan dan de strijd aan met 'foute' achtergrondmuziek en in een zeer gemoedelijke sfeer.

Omdat het toernooi gespeeld wordt als NO TAP wordt de strijd een stuk eerlijker voor de niet-geoefende bowler/ster. Vandaar dat de koppels moeten bestaan uit een NBF-lid en een niet-NBF-lid + waarbij het koppel moet bestaan uit een dame en een heer !
Klik HIER  of op het plaatje hiernaast voor meer info.

LET OP:  Het toernooi wordt georganiseerd door de bowling-exploitant en NIET door BV Tholen.

Wie de jeugd heeft . . .

In 2023 hebben wij verschillende sessies voor jeugdbowlen gehouden.
Een groot aantal kinderen hebben hier kennis gemaakt met de bowlingsport. en de beginselen van het bowlen geleerd.
Ook in 2024 biedt de bowlingexploitant, in samenwerking met onze vereniging deze mogelijkheid aan.
In het tweede kwartaal zijn dat de volgende zaterdagmiddagen, van 1 uur tot half 3:

11 mei, 8 juni en 6 juli
Schrijf je snel in of kom gerust eens kijken.

Meer info over hoe, wat & kosten? Klik dan
HIER

Supergame tussenstand:

De huisleagues zijn in oktober weer van start gegaan. Hier treft u steeds de tussenstand aan van het  Supergame-spel.
Kijk dus regelmatig naar deze tussenstand !

Stand is bijgewerkt t/m 29 februari 2024

Voor diegene die nog niet weten wat de supergame is: de spelregels zijn terug te vinden onder het menu

"HUISLEAGUES / SUPERGAME"

Deelname staat vrij voor iedereen die deelneemt aan onze huisleagues. Een deel van de inleg ( 50 eurocent per keer)
wordt op het einde uitbetaald aan de deelnemers. Het overige deel wordt gestopt in onze post van algemene middelen (t.b.v. bijvoorbeeld de pot van lief & leed.)

Iedere maand presenteren wij de (tussen)stand op onze website.

Wil je er wat meer van weten ? Klik dan hier !

Software en bowlen:

Bijna iedere wedstrijdleider van een toernooi krijgt de vraag gesteld: Is er al een tussenstand ?
Logisch want men wil graag heel snel weten of men tegenover de andere deelnemers goed heeft gescoord.
Gelukkig hebben we tegenwoordig de computer die hulp biedt. Een van onze leden is hier eens mee aan de slag gegaan en bij onze interne gezelligheidstoernooitjes wordt er nu gretig gebruik  gemaakt van slimme MS Excel-spreadsheets.
Er is nu ook een klein hulpprogramma om de kosten te berekenen voor een toernooi.
Vul enkele parameters in en kijk wat er mogelijk is qua inschrijfgeld, prijzengeld, etc. Een kind kan de was doen.

Het menu van onze website heeft daarom nu ook de menukeuze 'Software'.
Let op: Sommige programmaatjes worden 'geupdated'op zijn tijd.
Kijk dus af en toe of er een nieuwere versie beschikbaar is.

Neem regelmatig dus een kijkje bij het menu
'Diversen/software'.