'Heet van de naald' nieuws:

Hallo allemaal,

A.s. zaterdag hebben we onze eerste speeldag van de Regio Trio League.
Ook gaat a.s. zaterdag de nieuwe regel van de overheid in dat iedereen die binnen wil in een horecagelegenheid in het bezit moet zijn van een Coronatoegangsbewijs.

De NBF heeft nagevraagd of deze regel ook van toegang is voor sporten zoals bowlen in een horecagelegenheid.
Helaas voor ons vallen de bowlinghuizen onder de horecagelegenheden en moet er ook voor sporten die in een horecagelegenheid beoefend worden een Coronatoegangsbewijs overlegd kunnen worden. Dit betekent dus dat alle spelers in het bezit van een Coronatoegangsbewijs moeten zijn.

Dit kan dus zijn:

- Een vaccinatiebewijs (het bewijs dat u volledig gevaccineerd bent)
- Een herstelbewijs (bewijs van positieve coronatest van minimaal 11 dagen en maximaal 180 dagen geleden
- Een testbewijs (een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor de activiteit)

Er zullen zich in de teams die zich aangemeld hebben, ongetwijfeld spelers zijn die niet of nog niet volledig gevaccineerd zijn. Om een ieder de gelegenheid te geven te besluiten of hij/zij bereid is om, zolang deze regel van toepassing is, voor de speeldag een corona test te doen, hebben we besloten de speeldag van a.s. zaterdag te verplaatsen naar later in het seizoen.

Dit betekent dat we de laatste speeldag nu op 7 mei 2022 zullen spelen. Jullie horen nog of we dan in Goes of in Tholen spelen. Zodra dit duidelijk is maak ik een nieuw speelschema en stuur dit jullie toe.
De eerste speeldag zal nu plaatsvinden op 23 oktober 2021 in Tholen.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn kun je bij Freddy en/of bij mij terecht, persoonlijk of per email.
Graag deze mail delen met de spelers van jullie team.

Tot spoedig ziens in Tholen.

Groetjes,

Marion en Freddy

Spelregels:

Klik hier voor het reglement.

Speelschema:

Klik hier voor het downloaden van het speelschema